نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی
سرخط خبرها

شاهکار جدید در استقلال| تمدیدی‌ها بعد از لیگ قهرمانان جدا می‌شوند؟

  • کد خبر: ۴۳۵۲۲
  • ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶
شاهکار جدید در استقلال| تمدیدی‌ها بعد از لیگ قهرمانان جدا می‌شوند؟
شنیده می‌شود اتفاقی عجیب در آینده استقلال را به شدت درگیر بحرانی بزرگ خواهدکرد.

به گزارش شهرآرانیوز، روز گذشته رسانه الکاس خبر از عقد قرارداد باشگاه ام صلال با روزبه چشمی داد. هرچند این بازیکن خیلی زود خبر امضای قرارداد را تکذیب کرد، اما در عین حال در مورد ماندن در استقلال صحبتی به میان نیاورد.

گفته می‌شود روزبه چشمی از طریق مدیر برنامه‌های خود با مسئولان باشگاه ام صلال به توافق نهایی رسیده و قرار است بعد از بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با امضای قرارداد رسمی، به این تیم ملحق شود.

اما بازیکنی که به تازگی قرارداد خود را با باشگاه استقلال برای یک سال دیگر تمدید کرده، چطور با باشگاه ام صلال به توافق رسیده است؟ پیگیری خبرنگار طرفداری نشان می‌دهد گویا زمانی که چشمی، اسماعیلی، باقری و دانشگر با استقلال قرارداد امضا کردند در قرارداد آن‌ها بندی قرار داده شده که آن‌ها بعد از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در صورت دریافت پیشنهاد خارجی می‌توانند بدون هیچ قید و شرطی قرارداد خود را فسخ و با تیم‌های خواهان شان، قرارداد جدید امضا کنند. باشگاه استقلال آن روز‌ها تحت فشار قرار داشت و احمد سعادتمند با این ۴ بازیکن به توافق رسید حداقل در لیگ قهرمانان آسیا برای تیم به میدان بروند و بعد از پایان این بازی ها، در صورتی که پیشنهاد خارجی نداشتند، در استقلال بمانند. اگرچه باشگاه استقلال وجود چنین بندی در قرارداد این بازیکنان را تکذیب می‌کند، اما همین که مدیر برنامه‌های ۴ استقلالی در حال مذاکره با باشگاه‌های عربی و آسیایی برای انتقال آن‌ها هستند، نشان می‌دهد پشت پرده توافقی بین طرفین صورت گرفته که به نفع بازیکنان است.

بعد از تمدید قرارداد ۴ بازیکن اصلی استقلال اینطور به نظر می‌رسید بعد از سال‌ها اسکلت اصلی این تیم برای لیگ بیستم حفظ شده و هواداران استقلال منتظر بودندن احمد سعادتمند با جلب رضایت علی کریمی، ستاره‌های این تیم را حفظ کند. اما حالا گفته می‌شود بندی در قرارداد بازیکنان تمدیدی این تیم وجود دارد که ممکن است آبی‌ها در پایان لیگ قهرمانان آسیا چند مهره اصلی خود را از دست بدهند.

ثبات چیزی است که در سال‌های گذشته استقلال همیشه از نداشتن آن لطمه خورده و به نظر می‌رسد حالا خطر جدایی ۴ ستاره، این تیم را به شدت تهدید می‌کند. شایعه‌هایی به گوش می‌رسد که خرید مرادمند هم با این استراتژی انجام شده که اگر روزبه چشمی از استقلال جدا شد، این تیم در خط دفاعی دچار مشکل نشود.

منبع: طرفداری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->